Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
battle feedbattle feed  IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Navigation
 Portal
 Indeks
 Użytkownicy
 Profil
 FAQ
 Szukaj
Marzec 2024
PonWtoSroCzwPiąSobNie
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
CalendarCalendar

 

 Podanie - jodzio

Go down 
3 posters
AutorWiadomość
Go??
Gość




Podanie - jodzio Empty
PisanieTemat: Podanie - jodzio   Podanie - jodzio EmptyPią Lis 23, 2012 2:09 am

Witam. Po długim namyśleniu chciałbym dołączyć do AdhD. Mam na imię Przemek. Lat 18. Na serwerach AdHd gram od kilku miesięcy, zazwyczaj w godzinach wieczornych, ostatnio troszeczkę mniej bo robię prawko Razz Nigdy nie grałem w klanie, wiec postanowiłem się do was zgłosić. Ratio może mam nie najlepsze, lecz moim zdaniem nie to jest najważniejsze a wspólna zabawa. Premium nie posiadam , ale każdy dodatek mam. Close Quarters kocham, wróg normala. Pozdrawiam!
P.S Linka do battleloga nie moge podać bo forum nie pozwala nowym wrzucać w ciągu 7 dni od rejestracji Very Happy Jeśli ktoś chce szukać na BL to zwolo ma mnie w znajomych.


Ostatnio zmieniony przez jodzio dnia Pią Lis 23, 2012 4:05 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Go??
Gość




Podanie - jodzio Empty
PisanieTemat: Re: Podanie - jodzio   Podanie - jodzio EmptyPią Lis 23, 2012 3:31 am

no Tygrysy co robimy z nowym rekrutem? Very Happy Ja osobiście dałabym mu szanse a co tam Very Happy
Powrót do góry Go down
zwolo744

zwolo744


Liczba postów : 124
Join date : 30/09/2012
Age : 42
Skąd : Morg

Podanie - jodzio Empty
PisanieTemat: Re: Podanie - jodzio   Podanie - jodzio EmptyPią Lis 23, 2012 4:53 am

Siemanko wiec ja dolozo swoje zdanie na moja odpowiedzialnosc go do damy Sabina jest tego samego zdania i jest to prawda ze gra z nami juz bardzo dlugo wiec powiem tak Witam w Szeregach Very Happy
Powrót do góry Go down
goral